Zápis z jednání o. s. STOPY dne 7. 3. 2013

15.03.2013 18:09

Občanské sdružení Stopy – zápis z členské schůze 7. 3. 2013

Přítomny:

Jaroslava Trnková

Denisa Štásková

Andrea Šundová

Lada Petržílková

Kateřina Ryvolová

Helena Vlnařová

Kateřina Bělohlávková

Milada Vávrová

Lenka Šulová

Draha Mašková

Omluveny:

Dagmar Dufková

Evženie Glacnerová

Alice Štěpánková

Magdalena Šátková

Hana Fialová

Simona Bulawová

Kristýna Valentová

Hosté pedagogického sboru:

Iva Mašková

Blanka Petrásková

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Program členské schůze:

1. Velikonoční jarmark – upřesnění spolupráce

2. Noc s Andersenem – upřesnění spolupráce

3. Organizační záležitosti

Ad1) Velikonoční jarmark

Koná se 21. 3. od 16:00 na zahradě školy, oficiální ukončení akce v 17:30, ale pro organizátory se předpokládá ještě cca o hodinu později. Na přípravné práce (stavění stánků) by byla vítaná pomoc dobrovolníků Baxter, potřebovali bychom znát počet lidí, kteří by se mohli zúčastnit, a zda bude případně někdo z nich i prodávat ve stánku Stop a účastnit se večer demontáže stánků.

Na akci za Stopy vyrobeny keramické beránky a vykrajované tvary, Katka Koutenská zkusí nazdobit vyfouklá vajíčka.

Paní učitelka Petrásková nás seznámila s umístěním stánku, kde se bude prodávat keramika, a s místem, kde se bude prodávat sladké pečivo. To přislíbily napéct:

pí Valentová – bábovka

pí Dufková D. – skořicové šneky

pí Štásková – muffiny

pí Šundová – perník

pí Fialová – perníčky

pí Šátková – ?

pí Trnková – buchta

pí Vávrová – štrůdl

pí Petržílková – beránky

pí Koutenská – mazanec

pí Mašková – kremrole

Prosím ještě jednou obeslat maminky, zda by některá něco nenapekla – pečivo se bude vybírat 21. 3. (tj. v den konání VJ) od 8 hodin ráno u družiny. Prosím za Stopy nějakou maminku, která by pečivo u družiny přebírala. Prosím také o upozornění maminky, aby pečivo poskytly v krabicích nebo na tácech, které – pokud možno – nebudeme muset vracet. Pokud by šlo pečivo už nabalit např. do celofánu po pár kusech, jak by se pak prodávalo, také by to bylo vítané usnadnění situace :-).

Ad2) Noc s Andersenem

S paní učitelkou Ivou Maškovou byly doladěny detaily na NSA:

  • Stopy zakoupí 80 ks Čtyřlístků s tématem Noc s Andersenem, cena se slevou poskytnutá od vydavatelství je 2100 Kč; na základě diskuze po členské schůzi, zda nezakoupit ještě do každé třídy jedno číslo navíc, tj. plus případně dalších 21 časopisů; vydavatelství mi přislíbilo vyhledání čísel za sníženou cenu (například kvůli poškozené obálce).
  • Stopy zaplatí snídani pro děti po Noci s Andersenem, školní jídelna poskytne zdarma pití na páteční večer i snídani, a za cenu 1371,50 Kč jsou na osobu počítány dvě housky, dvě slané pomazánky a medové máslo.
  • Stopy ještě poskytnou výtvarné potřeby na NSA – bude ještě dojednáno konkrétně.
  • Na NSA sdružení zajistilo jednoho z hostů, moderátorku Kristinu Kloubkovou – pro děti přiveze také propagační předměty TV Nova jako dárky na památku.
  • Paní Štásková domluvila jako poděkování Kristině i panu Ivanu Hlasovi, druhému z hostů, upečení dvou dortů – jeden ve tvaru kytičky pro Kristinu, druhý ve tvaru kytary pro pana Hlase.
  • Hosté by měli přijet kolem 21. hodiny, Kristina uvede pana Hlase.
  • Den s Andersenem: týká se 0. třídy, 1. a 2. tříd, z nichž se děti neúčastní večerní akce (NSA se týká dětí 3.–6. třídy, z každé z nich třídní učitelka vybere 10 dětí, maximální počet dětí na akci je 80).
  • pro DSA potřebujeme 8 dobrovolníků, kteří přijdou do první vyučovací hodiny a budou dětem předčítat z nějaké knížky, kterou ilustrovala Helena Zmatlíková, jíž je věnována letošní NSA. Je zcela na výběru dobrovolníka, jakou knížku zvolí, ale bylo by fajn si pro děti nachystat např. nějaké otázky ke čtenému textu a úvodní kraťoučké povídání o paní Zmatlíkové, například s ukázáním jejích obrázků. Dobrovolníci budou ve třídách předem „ohlášeni“, aby je učitelé čekali a počítali s nimi, od Stop dostanou pro děti papír s kresbou od paní Zmatlíkové na vymalování a případně další dárky pro děti – zatím v řešení :-)
  • na DSA se zatím nabídly: paní Vlnařová (1.B), Bělohlávková (1.A), Koutenská (2.D), Glacnerová (2.C), Šundová (?), maminka ze třídy od paní Štáskové (2.B), paní Mašková (0.A) – chybí nám tedy ještě jedna maminka do 2.A nebo 1.C – prosím třídní důvěrnice z těchto tříd, tj, paní Valentovou a Nezvalovou, aby obeslaly své rodiče a nezjistily, zda není někdo ochoten se do DSA zapojit. Děkuji! :-)

Ad3) Organizační

  • Novým pokladníkem bude od příštího roku po paní Šundové Jaroslava Trnková
  • Příspěvek pro OS Stopy bude od příštího školního roku na dítě, nikoli na rodinu – pí Mašková musí pro další školní rok upravit přihlášky
  • Paní Štásková domluvila na příští vybírání víček, tj. 2. 4., přítomnost Kristýnky a její maminky – uděláme fotky, nabídnuto paní Petráskové jako možnost pro školu nějak se do setkání také zapojit
  • Paní Vlnařová zajistila pro školu jménem stop 100 kusů plastových míčků
  • Překvapení pro školu na Den učitelů – vychází na 28. 3. (den narození J. A. Komenského), proto bude předáno o den dříve, tj. 27. 3. Zatím máme: dort od maminky Kristýnky, na kterou se sbírají víčka, voucher na 4000 Kč do restaurace na Praze 1 (bez určení počtu osob), slevový kupon na masáž lávovými kameny, tři dárkové balíčky s jídlem, 3 roční rodinné vstupenky do klubu DOX, 1000 Kč (které přijmeme přes darovací smlouvu a něco pro učitele koupíme), poukázka na kosmetiku, odborná literatura Grada. Znovu prosím důvěrnice, který mail nerozeslaly, aby tak učinily. Děkuji :-)
  • Na lyžařský kurz byly poskytnuty 2000 Kč jako příspěvek na ceny – bude vyúčtováno a zbylé peníze vráceny.
  • Katka Koutenská vyrábí pro Stopy vlastní omalovánky, vytiskne je pan Daniel. Katce Koutenské za její výtvarnou činnost a kreativitu, panu Danielovi za tisk věcí pro Stopy a darované knížky, Evže Glacnerové za dobrovolníky z Baxteru, Andy Šundové za vedení financí a veškerou pomoc mezi Stopami a školou patří opravdu veliký dík!!! ...a samozřejmě i všem ostatním, které mají nápady, pracují a zapojují se!!! :-)

Téma k diskuzi:

Minulá členská schůze se konala výjimečně od 17 hodin, ale jak se zdá, většině se tato hodina hodila více. Vyvolávám tedy „hlasování“ o době konání našich schůzek – napište mi prosím na mail, jaká doba (a případně jaký den v týdnu) by se vám hodila nejlépe.

Termín příští schůze: 2. 4. 2013 od 18 hodin. Ráno sběr víček a Kristýnka :-)

Zapsala Draha Mašková